Wesele w restauracji Biały Dom

W maju 2019 roku do Państwa dyspozycji oddaliśmy zupełnie nową, zmodernizowaną salę weselną mogącą pomieścić do 300 osób!

Piękna, jasna i przestronna sala weselna, to wymarzone miejsce na organizację przyjęcia weselnego! Z tego względu, poczyniliśmy sporą inwestycję rozbudowy i kompleksowego remontu dotychczasowej sali, aby wraz z rozpoczęciem sezonu weselnego 2019 do Państwa dyspozycji oddać ją w zupełnie nowej, ekskluzywnej odsłonie!

Oprócz nowej odsłony sali weselnej, do dyspozycji gości oddajemy również zmodernizowaną przestrzeń hotelową!  Po całonocnej zabawie weselnej na gości czekać będzie 19 komfortowo urządzonych pokoi, mogących pomieścić łącznie ponad 60 osób.

OFERTA WESELNA 2025

Na tą specjalną okoliczność, proponujemy Państwu bogate menu stworzone przez zespół doświadczonych kucharzy pod czujnym okiem wybitnego Szefa Kuchni. Kreatywność Naszych kucharzy w połączeniu z niebanalnym wyczuciem smaku i proporcji w przyrządzaniu potraw sprawiają, iż możemy pochwalić się kuchnią na najwyższym poziomie!

Opierając się na sprawdzonych przepisach, stworzyliśmy kuchnie będącą kwintesencją dobrego smaku i aromatu!

OFERTA WESELNA 2026

Na tą specjalną okoliczność, proponujemy Państwu bogate menu stworzone przez zespół doświadczonych kucharzy pod czujnym okiem wybitnego Szefa Kuchni. Kreatywność Naszych kucharzy w połączeniu z niebanalnym wyczuciem smaku i proporcji w przyrządzaniu potraw sprawiają, iż możemy pochwalić się kuchnią na najwyższym poziomie!

Opierając się na sprawdzonych przepisach, stworzyliśmy kuchnie będącą kwintesencją dobrego smaku i aromatu!

Układ sali weselnej

Poniżej prezentujemy salę weselną w różnych konfiguracjach ustawień stołów, aby zaprezentować Państwu możliwości aranżacyjne.
Uwaga! Aranżacja sali przy stołach okrągłych za dodatkową opłatą 12 zł / os.!

Sala Główna

Sala Główna do 160 osób.

Jak poprawnie przygotować układ sali przed przyjęciem weselnym?

Przygotowując układ sali należy pamiętać o następujących kwestiach:

  • Prosimy zaznaczyć gdzie siedzą osoby które mają mieć indywidualnie przygotowaną dietę (wegańską, bezglutenową itp.)
  • Należy pamiętać, że dzieci, które są liczone 0% również mają miejsce przy stole i należy to zaznaczyć, jeśli jest potrzeba dostawienia tam krzesełka dla dziecka.
  • Winietki należy Nam dostarczyć POUKŁADANE zgodnie z kolejnością gości siedzących przy stole.

Szukasz fotografa na wesele?

REKOMENDOWANA AGENCJA FOTOGRAFICZNA:

Atrakcje Weselne

Noclegi dla gości weselnych

Do Państwa dyspozycji oddajemy 19 komfortowo urządzonych pokoi hotelowych. Łącznie możemy pomieścić 85 osób. W przypadku, gdy to Organizatorzy przyjęcia weselnego płacą za swoich gości, przygotowaliśmy specjalną promocję!

LISTA MELDUNKOWA

Kontakt

Jeżeli mają Państwo pytania i chcieliby zobaczyć salę oraz poznać szczegóły zwiazane z organizacją Wesela w Restauracji Biały Dom, zapraszamy do umówienia się na spotkanie na podane niżej numery telefonów. Menadżer dostępny jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 11:00 - 19:00 - KONIECZNOŚĆ UMAWIANIA SPOTKAŃ! W razie pytań związanych z ofertą weselną zapraszamy do kontaktu telefonicznego na poniższe numery telefonów lub mailowo.

Recepcja

tel. (32) 235 95 66
recepcja-rybnik@bialydom.com.pl

Menadżer

Iwona Michalska
tel. 530 744 704
i.michalska@bialydom.com.pl

Dostępność i rezerwacja terminów weselnych

Iwona Michalska 
tel. 530 744 704
i.michalska@bialydom.com.pl

 

Wojciech Swoboda
tel. 512 028 888

 

Dominika Raszewska

tel. 530 956 507

 

Katarzyna Olejnik

tel. 725 417 744

k.olejnik@bialydom.com.pl

FAQ

Przedstawiamy Państwu najczęściej zadawane pytania:

W jakim otoczeniu/lokalizacji położony jest obiekt?

Obiekt znajduję się w zacisznej dzielnicy Rybnika, wśród zieleni lasów. Położenie na trasie Rybnik-Gliwice oraz bliskości centrum miasta

Jaka jest liczba miejsc noclegowych w obiekcie?

Do dyspozycji gości oddajemy 19 pokoi tj. około 65 miejsc noclegowych, oraz Willę która przynależy do naszego obiektu w której posiadamy 20 miejsc noclegowych

Czy goście bawią się i jedzą w odrębnych salach?

Konsumpcja oraz zabawa (stoły i parkiet) odbywa się na jednej sali.

Jakie są rodzaje stołów?

Oferujemy zarówno stoły proste, jak i okrągłe

Czy możemy zorganizować ślub w plenerze?

Tak. Udostępniamy miejsce, w którym Para Młoda może zorganizować uroczystość zaślubin.

Jakie dodatkowe atrakcje posiadacie?

W ofercie posiadamy wiele atrakcji dodatkowych np. dekoracyjne oświetlenie sali, barman, wiejski stół, udziec płonący, kredens serów, founde serowe, fotobudkę, ciężki dym, napis LOVE, zabawę z animatorem

Czy oferujecie specjalne menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe etc.)?

Tak. Menu dla osób na dietach specjalnych jest przygotowywane przez naszych kucharzy.

Do której godziny standardowo trwa przyjęcie weselne?

Nie mamy limitu zabawy na sali, można się u nas bawić do białego rana.

Jak dbacie o właściwą temperaturę w obiekcie?

Sale weselne są klimatyzowane, co pozwala o zadbanie o odpowiednią temperaturę podczas przyjęć.

Czy w lokalu znajduje się sejf?

W każdym pokoju hotelowym znajduję się sejf.

Ile kosztuje menu dla dzieci?

Dzieci poniżej 3 roku życia – bezpłatne, dzieci do 7 roku życia – 50% płatne.

Jaka jest wysokość zaliczki?

Zaliczka na rok 2021 wynosi 1500 zł, natomiast na rok 2022 wynosi 2000 zł.

Kiedy następuje całkowite rozliczenie kosztów wesela? Przed czy po przyjęciu?

Minimum 80% całkowitego kosztu wesela jest rozliczana do 4 dni przed weselem, reszta do godz. 20:00 w dniu wesela.

Czy apartament dla nowożeńców jest w cenie?

Tak, dla każdego z naszych pakietów jest dostępny w cenie Apartament dla Młodej Pary.

Czy dekoracja sali i stołów jest w cenie? Jaka? Czy dodatkowe zmiany są odpłatne?

W cenie dla każdego pakietu posiadamy dekoracje stołów świeżymi kwiatami. W razie dodatkowych potrzeb lub zmian dekoracji można szczegóły ustalić z florystką za dodatkową opłatą.

Czy w planowanym przez nas terminie na terenie obiektu odbędą się inne wesela czy imprezy?

Jest taka możliwość ponieważ dysponujemy dwoma salami. Każde z nich ma natomiast osobne wejście z osobnymi toaletami na korytarzu.

Do kiedy trzeba zadeklarować liczbę gości?

Ostateczną liczbę gości podajemy do 4 dni przed weselem.

Jak podane będą napoje niegazowane i gazowane? W szklanych karafkach, butelkach?

Woda oraz soki podawane są w dzbankach, natomiast napoje gazowane w szklanych butelkach.

Czy i na jakich warunkach można wprowadzić własny alkohol? Z jakimi opłatami się to wiąże?

Można zapewnić własny alkohol – nie pobieramy opłaty korkowej.

Czy dostępne są coolery do podtrzymywania temperatury?

Są dostępne coolery.

Gdzie będzie przechowywany alkohol? Czy to pomieszczenie jest zamykane na klucz? Kto będzie miał do niego dostęp?

Każda z sal weselnych posiada zamykany schowek, w którym znajduje się zamrażarka.

Czy degustacja dań jest możliwa? Za jaką opłatą?

Degustacja dań weselnych jest możliwa, po wcześniejszej rezerwacji. Koszt wynosi 60 zł/os.

Jaki jest sposób podawania dań gorących: na półmiskach, czy porcje na talerzach?

Dania podawane są na półmiskach.

Czy lokal zapewnia chleb z solą/toast powitalny?

Tak, w każdym pakiecie jest zapewnione tradycyjne przywitanie chlebem i solą oraz lampką wina musującego.

Czy można wprowadzić tort od zewnętrznego podwykonawcy?

Tak, nie będzie to wiązało się również z dodatkowymi kosztami.

Czy są krzesełka dla dzieci?

Są dostępne krzesełka dla dzieci.

Czy wódkę weselną roznoszą kelnerzy?

Kelnerzy nie zajmują się roznoszeniem wódki weselnej, istnieje możliwość wynajęcia kelnera, który będzie odpowiedzialny za roznoszenie wódki weselnej.

Czy jest dodatkowe źródło energii w razie awarii technicznej?

Tak, posiadamy agregat prądotwórczy.

Co z jedzeniem, które nie zostanie skonsumowane? Czy Państwo Młodzi otrzymują je po przyjęciu?

Całość jedzenia, która nie zostanie skonsumowana jest przekazywana Parze Młodej po zakończeniu wesele w pojemnikach dostarczonych nam wcześniej bądź zakupionych u nas.

Co z ozdobami takimi jak: winietki, podziękowania dla gości itp.? Czy obsługa rozłoży tego typu ozdoby przed przyjęciem?

Tak, jeśli winietki oraz podziękowania zostaną dostarczone wraz z planem rozmieszczenia gości.

Czy Państwo Młodzi mogą wprowadzać na terenie obiektu dodatkowe atrakcje? Np. fotobudkę czy pokaz barmański.

Jeśli Para Młoda nie chce skorzystać z dostępnych przez nas atrakcji, może wprowadzić swoje.

Jakie są godziny zakwaterowania i wymeldowania gości weselnych?

Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 14:00, a kończy o godz. 11:00.

Czy w pokojach hotelowych jest dostęp do Wi-Fi?

Tak, jest dostęp do bezpłatnego Wi-Fi.

Czy są dostępne łóżeczka niemowlęce?

Posiadamy łóżeczka niemowlęce turystyczne.